گفته های امید رمضانی مدیر کمپانی امید ماندگاردر مورد حامد هاکان

به گفته امید رمضانی مدیر کمپانی امید ماندگار حامد هاکان یکی از قدیمی ترین و جزو اولین خوانندگان جوانی بود ،  که در مارکت موسیقی ورود کرد و مسیر را برای خیلی از خواننده ها هموار نمود ،که امروزه بر روی استیج های تهران و غیره کنسرت اجرا میکنند و دارای شهرت هستند هر چند که جای یکا یک این هنرمندان که دوستان نزدیک حامد جان بوده اند و همکاری های بسیاری با هم داشته اند در مراسم تشیع جنازه اش خالی بود.

حامد ذاکری ملقب و یا معروف به حامد هاکان  در عصر ۴ شنبه در گذشت و خبر فوت نابهنگامش همه را شوکه کرد جوری که هنوز هیچکس باور نمیکنه که حامد دیگر در بین ما نیست…  
امیدوارم اینقدر آروم بخوابد که رنجهایش حس نشود چون این دنیا جایگاه خو بی برایش نبود و کسی قدر مهربانی ها و دلسوزی هایش را ندانست.

ضمنا حامد قطعه ای را به صورت امانت به دست بنده سپرده بود که پس از مرگش آن را منتشر کنم و تصمیم دارم این قطعه موسیقی را به خواسته او پس از اربعین حسینی بنا به احترام ماه محرم و سفر به صورت رسمی از رسانه های معتبر موسیقی نشر دهم.

درگذشت ( حامد ذاکری(هاکان )  چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست . این ماتم جانگداز را به خانواده محترمش و جامعه هنری صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم .

روحش شاد و یادش گرامی